Хаттама семинар » Аманжолов ЖОМ
descargar videos de youtube online descargar imagenes de instagram
Түркістан облысы
Мақтарал ауданы білім бөлімінің
"Аманжолов атындағы жалпы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
12
май
2022

Хаттама семинар

         Хаттама №5


Қ.Аманжоловатындағы №22 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Мектеп тәжірибесінде сабақтағы іс-әрекеттерді зерттеу бойнша іс –тәжірибе алмасу жөнінде серіктес мектептер арасындағы семинар 


12.05.2022 жыл     

Қатысқандар:

МААӘДБ әдіскері Ш.Спанова                             

Серіктес мектептер арасындағы жетекші мектеп тренері: Тұтымова Б.К.

Қ.Аманжолов атындағы ЖОМ оқу ісінің меңгерушісі Максутова З.Б.

Мектеп мұғалімдері:  

Күн тәртібінде:

  1. Мектептегі сабақ үдерісіндегі іс-әрекеттерді зерттеу әдісі бойынша серіктес жетекші мектептер арасындағы семинар туралы. 



 

Тыңдалды:

Аталған мәселе бойынша Мақтаарал аудандық адами әлеуетті дамыту бөлімінің әдіскері Ш.Спанова сөз сөйледі.  

Ол күн тәртібіндегі сабақ үдерісіндегі іс-әрекеттерді зерттеу әдісі бойынша серіктес жетекші мектептер арасындағы семинар қорытындысы туралы айтып өтті. Бүгін Қ.Аманжолов атындағы №22 жалпы орта мектебінде «Оқу үдерісінде іс-әрекеттерді зерттеу арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру» тақырыбында жетекші серіктес мектептер арасында семинар болып өтті. Жалпы серіктес мектептер арасындағы семинар өз кезегінде аяқталды. Семинардың басты мақсаты мынандай, сабақтарда баланың іс-әрекетін зерттеуде «Lesson Study»  әдісін қолданып, оқушының ынталануы мен қызығушылығын арттыру. «Lesson Study» әдіс өте жақсы екенін айтып өтті. Егерде біз   «Lesson Study» әдісін мектебімізде қолдансақ, шешілмей жатқан мәселелерді шешуге көмектесетінін айтып сенімділік танытты және оның өтілу тәртібтері бойынша сөз жүргізді. Осыған бірлесіп қол жеткізейік, әріптестер. Ол үшін біз бір жағадан бас шығарып, бір жеңнен қол шығаруымыз қажет. Оқушылардың түрлі деңгейде саралануына қарамастан, «Lesson Study» қолдану арқылы оқыту сапасын арттыру қажет. « Lesson Study»   әдісін қолданғанда шығармашылық топ - бірлескен сабақ жоспарларын құрады, болжам жасайды. Іс-әрекетті зерттеу үшін критерийлер құрастырады. Зерттеудегі оқушыларды таңдайды. 

Осы семинарда 3а-сыныбына математика пәнінен Қылышжанова Н., 6-сыныптқа математика пәнінен Бермаханбетова Г., 7-сыныпқа Қазақ әдебиетінен Арыстанова А., және серіктес мектептен яғни С.Торайғыров жалпы орта мектебінен ағылшын тілінен 5-сыныпқа Исмайлова Г. Апайлар ашық сабақ өтті. Сонымен қатар осы мектептің ІІІ деңгейлі тәлім алушысы тарих пәні мұғалімі Р.Примкулова коучинг өтті. Жалпы өткізілген ашық сабақтар өз мақсатына жетті деп ойлаймын. Маған мұғалімдердің сабақта қолданған әдіс-тәсілдері ұнады. Оқушымен байланысы, баланы қаратуы бәрі жақсы деңгейде болды. Жұмыс бар жерде кемшілкте қатар жүреді демекші кейбір кемшіліктер болмады емес болды. Ол кемшіліктерді жасырмай айтып өту керек. Семинардың мақсаты сынап, жамандап, сын айтып кету емес. Біріншіден мектептер арасында әдіс-тәсілдер алмасу. Екіншіден семинардың  басты мақсаты зерттелетін сыныптағы А, В, С деңгейлі оқушының іс-әрекеттерін зерттеу болып табылады. Осы екінші мақсат бойынша серіктес мектептерден келген мұғалімдерге бағалау парағы таратылмады. Сол себепті оқушыларды тек бақылау арқылы бағалап отырдық. Осы кемшіліктерді алдағы уақытта қайталамау керек. Жалпы семинар жақсы деңгейде өтті деп айтып өтті.


Шығып сөйлеушілер:

Серіктес мектептер бойынша жетекші мектептің тренері Тұтымова Баян Кәрібайқызы сөз сөйледі. Ол өз сөзінде мыналарға тоқтады: Семинар жақсы деңгейде өтті. Сабақтарға дайындалған мұғалімдердің барлығы көрініп тұр білікті, білімді ұстаздар екені. Соған сай оқушылары да сабаққа жақсы дайындалғаны көрініп тұр. Семинар мақсаты Ш.Спанова айтқандай сыныптағы іс-әрекеттерді зерттеу болатын. Сыныптағы деңгейлі оқушылардың іс-әрекеттерін бақылау. Мақсатымыз сол. Зерттеу амалдары әдістері қолданылды, бірақ бағалау парағы берілмегендіктен біз белгілеп отыра алмадық. Ол бағалау критерийлеріне қарап деңгейлі оқушыны белгілеп отырған сол мұғалімге қолайлы болар еді. Дегенмен сабақтар жақсы өтті деп өз басым есептеймін. Алдағы уақытта бір осы мектеп емес барлықтарыңызға айтарым сабақтағы іс-әрекеттерді зерттеу арқылы сыныпты бақылауға алып,  сол сыныптың білім сапасын көтеруге бірге атсалысып, оқушылардың білім сапасын көтерейік әріптестер., – деп айтып өтті.

Қаулы:

  1.  Мектепте «Lesson Study» әдісі жүргізе отырып оқушылардың оқу мотивациясы көтерілсін.
  2. «Lesson Study» сабағына жасалатын критерийлер дайындалып, анықталсын.
  3. Оқу мотивациясын көтеруге арналған деңгейлік тапсырмалар дайындалсын.


         Жиналыс төрағасы:                          Максутова З.Б.

              Хатшысы:                                    Бектанова А.К.

 













 

Бөлім

4 В Есепті шығару жолдары    

Демалыс мәдениеті,мерекелер

Педагогтің аты - жөні

Кылышжанова Нагима Бердыгалиевна

Күні

13.05.2022ж

Сынып:3 «А»

Қатысушылар саны:13

Қатыспағандар саны:0

Пәні

Математика

Сабақтың тақырыбы


Үш амалмен орындалатын есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.1.5 үш амалдан артық , санды өрнектерді салыстыру

3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есептің шартын кесте, сызықтық/бағандық ,сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

Сабақтың мақсаты

Үш амалмен орындалатын есептерді шығарады, модельдейді.

Бағалау критерийі

есептерді шығарады, бос орындарға тиісті сандарды қояды

тіктөртбұрыштың  ауданын  анықтайды

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурс

тар



Сабақ

тың басы 

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу (музыкалық әуен)                                                                                          

Қима қағаздар арқылы топқа бірігу

1-топ «МЕГА»

2топ «Апорт»


Үй тапсырмасын тексеру

Көрші әдісі мен тексеру.№ 5, 60 бет

Өрік – 45л, 3л банкіге

Шие -45 л, 5л банкіге  ? банка

Ш: 45 : 3 = 15

45 : 5 = 9

Ж: 24 банка 


Дескриптор:

есептерді  шығарады     -1б


Ой қозғау

Алматыдағы МЕГА     ойын – сауық орталығының алдында  «Шолу дөңгелегі» бар.Оның орталық Азиядағы ең биік дөңгелек екенін білесің бе?

Шолу дөңгелегінің биіктігін тап.

802 : 2 + 606 : 6 – 451 = 401 + 101-451 =  60                                                                                                                                                                                                    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады 

Мақсаты

Үш амалмен орындалатын есептерді модельдейсің және шығарасың

Бейнекөрініс ұсынылады

Бейнекөрініс не туралы?

Оқушының назарын сабаққа аудару








Есептерді шығарады




Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады 

Бейнекөрініс тамашалайды

Сұраққа жауап береді







«Көрші әдісі»

Оқулық

61- 62 бет

Қима қағаздар арқылы топқа бөлі.



























2 – тапсырма  Топтық     жұмыс

«  Фазл »әдісі                                                                                                                                          

1-топ «МЕГА»

 Есепті шығар

24-Стандарт 6-орын                                                         12-жайлы орын -4 адам                                                              24 * 6 = 144

12 * 4 = 48 

144 + 48 = 192

Жауабы: барлығы 192 адам                                                    2топ «Апорт»

Есепті шығар

Болды-600 тг                                                                         Сатып алды-165 тг-ден 2 билет                                                   Қалды-?                                                                                      Шешуі:                                                                                600 – 165 * 2 = 270

Жауабы: 270 тгқалды.                                               Дескриптор:

қысқаша шартын құрып, амал таңбасын таңдап өрнек құрастырады 1 балл

мәнін есептеп, жауабын жазады -1б


3 – тапсырма  Жеке жұмыс

«Сөреден мәреге »Әдісі. 

Бос орындарға тиісті  сандарды қой                                                                                                                                                                                                                            

530-(20+150)=530-170=360                                  530-(130+180)=530-310=220                                       530-(310+200)=530-110=420                                 530-(500+25)=530-525=5

640-(380+200)=640-580=60                                             640-(200+270)-640-470=170                                                        640-(150+160)=640-310=330                                                640-(490+100)=640-590=50      

930-310=620

310+260=570

310-155=155

310-18=282

Дескриптор:

белгісіз қосылғышты табады -1 балл

белгісіз азайғышты, азайтқышты табады -1 б

Сергіту сәті «Түстер әлемі» ойыны


Сергіту сәті «Түстер әлемі»  әдісі


4 – тапсырма  Жұптық жұмыс

«Ия жоқ » әдісі

Тіктөртбұрыштың ұзындығы мен ені белгілі. Ауданын тап


ұзындығы

ені

ауданы

жауап

    8м

 5м

40м2

ия

    9м

  4м

16м

жоқ

   6м

  3м

15м2

жоқ

  7 м

  8м

56м2

ия

   9м

  8м

72м2

ия

   7м

  6м

 45м2

жоқ

  5м

  7м

 32м2

жоқ

  6м

  6м

 35м2

жоқ

  4м

  7м

28м2

ия

  3м

  9м

21м2

Жоқ

  7м

  6м

42м2

Ия

  8м

  8м

 64м2

ия

  4м

  5м

  22м2

жоқ

  6м

  8м    

  46м2

жоқ

  5м

  9м

 45м 2

ия

Дескриптор: 

Тіктөртбұрыштың ауданын таба алады.

2 балл

Жаңа сабақты бекітеміз:

     1      3       2

37*3+150*2=411

         2     1      3   

1000-187*4+77=329

      1       2    3

750:2+317-500=192

       2      3    1

670:5+(76+376)=586

        1        3     2

(701-36)-660:5=533


(348+97)-365=80


Дескриптор Үш амалмен орындалатын есептерді рет-ретімен орындап береді.

Есептерді шығарады.



























Бос орындарға тиісті сандарды қояды.





Мұғалім ұсынған сөзді табады













Тіктөртбұрыштың  ауданын анықтайды








«Фазл» 

әдісі

























«Сөреден мәреге» әдісі 
























«Ия, жоқ» әдісі

Оқулық

№ 2, 57 бет



















Өрнектер жазылған 

А4 маркер







Әртүрлі түсте жазылған түстердің атауы



Таратпа 




Сабақ

тың соңы

Кері байланыс 

«Жыл мезгілдері» ӘДІСІ

Бүгінгі сабақтан қандай білім, білік, дағдыны алып кетіп бара жатқаныңды жаз және оқы.


Үйге тапсырма

№ 9, 60 бет

Сабақтан алған қажетті ақпараттарын жазады, оқиды.

«Жыл мезгілдері» әдісі











Оқу ісінің меңгерушісі:                                    З.Максутова.










Бағалау парағы

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Үй тапсырмасы

есептерді шығарады

1 бал

№1

Үш амалмен орындалатын есептерді шығарады.

1 бал

Орындалу ретін анықтайды.



№2

Қысқаша шартын құрып,амал таңбасын таңдап өрнек құрастырып,мәнін есептеп шығарады.

2 бал



№3

 Белгісіз қосылғышты табады

2 бал

Белгісіз азайғышты,азайтқышты табады.

№4

Ауданын табады

2 бал

№5

Қорытындылыау.

2 бал

















Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.4С Екі айнымалы

сы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері

Мектеп: «Қ. Аманжолов атындағы №22 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Педагогтің аты-жөні:

Бермаханбетова Г. Х

Күні:   13. 05. 2022 ж

Пән: математика

Сыныбы: 6 «а»

Қатысушылар саны:                      Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.2.19

теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу;

Сабақтың мақсаты:

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілін қолдану арқылы әр түрлі деңгейдегі есептерді шығару дағдыларын     қалыптастыру.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


I.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Оқушыларды «Пазл» әдісі бойынша 2 топқа бөлу.

Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa  «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы бір-біріне сәттілік тілеп,жылы     лебіздерін айтады.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

«Мәңгі ұмытылмас» салаты
 «Тұжырымды  жалғастыр…» әдісі арқылы сұрақ-жауап алу.

   1)   теңдеуі бұл...

2)   теңдеуіндегі екінші коэфиценті...

3) Теңдеулер жүйесін шешу....

4)   теңдеуіндегі x пен y...

5) 5   теңдеуіндегі бос мүше..

Сәлемдеседі. Пазл әдісі бойынша 2 топқа бөлініп, белгіленген орындарына отырады. Шаттық шеңберін құрып «Жүректен-жүрекке»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.






Берілген сұрақтарға жауап береді, сынып бойынша өзара диалоқа түседі. Өткен оқу материалдарын бекітеді.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде  белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Тірек-сызбалар


Презентация 

Сабақтың ортасы


«Математикалық жәрмеңке»

«Білетініңіздің барлығы»әдісі (жеке жұмыс)

«Біздің столдан сіздің столға» әдісі

Бұл сайыста  әр команда өздерімен кафеде бірге көңіл көтеріп  көрші столда отырған адамдарға ас сыйлауы керек. Ол сыйлық - «Біздің столдан сіздің столға» деп аталады. Бұл ұсынылған астан алу үшін әр команда үй тапсырмасы ретінде  әзірлеп келген есептерді шығару керек.

«Пазл» тәтті шашу «Стоп кадр»  әдісі (жұптық жұмыс)

Бұл әдіс бойынша есептің шығарылу жолы видео ролик арқылы көрсетіледі.оқушылар тоқтаған кезінен жалғастырып есепті аяқтайды.

«Балдай тәтті  балмұздақ»     Деңгейлі есептер 

С тобының есебі  

Әр оқушы өз бетінше жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды.




Топтағы оқушылар тапсырмаларды жұппен орындайды. Өзара талдап,нәтижеге бірге қол жеткізуді  мақсат етеді.



Деңгейлік  есептерді дескриптор бойынша орындайды.

Дескриптор Білім алушы

бірінші теңдеуді ортақ бөлімге келтіріп, ықшамдайды; 

екінші теңдеуді ортақ бөлімге келтіріп, ықшамдайды; 

қосу тәсілін қолданады(қарама-қарсы коэффициенттерге келтіреді); 

бір айнымалысы бар теңдеуді шешеді; 

белгісіз айнымалыларды табады; 

жүйенің шешімін жазады;

Өзін-өзі     бағалау



ҚБ: 1-10 балл аралығында бағалау

Презентация 

Оқулық 

6-сынып Математика

«Атамұра» баспасы

Жұмыс дәптерлері

Тақта, бор



Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

Сабақтың соңында алған              білімдерін бекіту мақсатында «Мезим» әдісін қолдану



 Үйге тапсырма беру: №


Оқушылар «Мезим» әдісі бойынша кері байланыс орнатады.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

 бір-бірінің сабаққа қаты

су белсенді

лігіне қарай  «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Қорытынды баға

Презентация 

Стиикерлер


Тексерілді, ДОІЖО:                                            З. Макс

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім: 

4-бөлім. Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні:

Арыстанова Айнұр Рустембековна

Күні:13.05.2022ж


Сыныбы:7

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Көптен күткен қонақтар»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.4.1;Әдеби жанр түрлерінің даму барысына,жаңашылдығына замануи трғыдан баға беру.

7.2..4.1 .Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көқарас тұрғысынан дамытып жазу.

Сабақтың мақсаты:

Әдеби жанр түрлерінің даму барысына,жаңашылдығына замануи тұрғыдан баға бере  алады.


Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көқарас тұрғысынан дамытып жазады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Қонақ сый» 

ә) Оқушыларды топқа біріктіру.

Мақсаты: Оқушылар бүгінгі сабақты көңілді өткізеді және     психологиялық жағымды ахуал туындата отырып топқа бірігеді. Тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне ынтымақтастық қасиеттері артадыі,бір -бірінің көңіл күйін көтереді және топқа бірігеді.


Сабаққа кіріспе

 

10 мин.

 (Ұ) «Галерияны шарлау» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты     байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарыны мен сын тұрғысынан ойлау арқылы  эпизоттарды сөйлетеді.  Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Қонақтар әңгімесінде қандай кейіпкерлер бар?
  2. Жағымды және жағымсыз кейіпкерлер туралы өз ойларыңды қалай  қосар едіңдер?
  3. Қонақ деген сөзге сипаттама берейк?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. 

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. 

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.  

ҚБ.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

25 мин.


№1-тапсырма.

«Кім жылдам»  әдісі арқылы бүгінгі сабақтың мәнін ашамыз 


Жасырылған     қиықшалардағы сұрақтарға жылдам жауап береді.

Дескриптор:     Жалпы- балл:

-сұрақтарға жауап береді.

-талқылайды.

20-30 

10-20

5-10

Оқулық,   

«Көпіршелер» әдісі

№2-тапсырма.

Әңгіменің эпизодттарымен соған ұқсас видео көру арқылы сын тұрғысынан баға беру.


Дескриптор:


Әңгіменің эпизодттармен соған ұқсас видео көру арқылы жаңашыл көзқарас танытады, жазады.


Дескриптор:     Жалпы-балл:

-Топтар арасында айтылым, тыңдалым дағдысы қалыптастырады. Өзін-өзі бағалу

АКТ, Сын тұрғысынан ойлау.


№3-тапсырма

«Әдебиет лотосы»


Оқушылар топпен кейіпкерлерге талдау жасайды.

Дескриптор:  

Бас бармақ әдісі арқылы бағалау.

-мазмұнын топ болып қорғайды. 

Оқулық,   жұмыс дәптерлері






Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

2 мин.





Үйге тапсырма беру:


3 мин.




4 тапсырма


«Көпіршелер» 



«Бір ауыз сөз» әдісі. 

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Саралау тапсырмалары:

1.«Қонақ күту дәстүрі жайында» нақыл сөз жазу.

2. «Қонақжайлық –қазақ халқының жарқын көрінісі» эссе жазу.

3.Қонақ  жайлы мақал -мәтел жазып келу.



Қонақтар арасында қонақ сый және қонақ кәде ұсынылады.



Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөзбен  сабақты бағалайды.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 5-30 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін  

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



 

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? 

Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
 
 
 

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын 

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: 

2:

Сабақкезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктерін,қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



















 

Хаттама №2

05.11.2022жыл

Қ.Аманжолов атындағы №22 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қатысқандар:

Оқу ісі жөніндегі орынбасар Максутова З.Б.

Мектеп тренері Сапаров К.Ж.

Тәлімгерлер: Примкулова Р.Ж., Калыбаева Н.Т.

Мектеп мұғалімдері: 

Күн тәртібіндегі қаралатын мәселелер:


 

 

1        Тізбектелген сабақтар жоспарын (орта мерзімді) құрастыру

  • Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрастыру
  • Деңгейлік тапсырмаларды әзірлеу
  • Әр түрлі мәселелер

   Күн тәртібіндегі мәселе бойынша шығармашылық топ  Примкулова Розаның сабағын жоспарлады. Сабақты жоспарлау барысында III деңгей мұғалімі Р.Примкулова «Миға шабуыл» жасап, жаңа тақырыпты анықтауы, сол сәтте оқушылардың қызығушылығы арта түсуі, барлық оқушыларды сабаққа қатыстыру үшін деңгейлеп тапсырма беруі, ал оқушыларды бағалауда критерий құрып оқушыларға өз-өзіне бағалату қажет екенін айтып өтті. Және топты «екі жұлдыз-бір тілекпен» бағалатсақ қалай болады деген ұсыныс айтты. Тарих  пәні  мұғалімі А.Кожакулов  тақырыпқа байланысты қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрастыруда оз пікірлерін айтып өтті.    Қазақ тілі пәні мұғалімі ІІ деңгейлі ұстаз Калыбаева Н. Әр –бір оқушыға өз денгейіне сай тапсырмалар   қолдану керектігін ұсынды. Осы айтылған ұсыныстармен тарих пәні сабағы жоспарланды.   Осы жоспар бойынша мектептің тарих пәні мұғалімі Р.Примкуловаға осы айтылған әдістерді тиімді пайдаланып, оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятып, өз мақсатына жетуіне сенім білдірді. 

Қаулы:


  1. 7- сыныбында зерттеу сабағы кесте негізінде 10.11.2021ж күні өтілсін.  Пән мұғалімі-Р.Примкулова
  2. Сабақ мәресіне жеткен соң оқушылармен сауалнама жүргізілсін.
  3. Зерттеу критерийлері бойынша шығармашылық топ оқушыларды бақыласын. 

Жиналыс төрағасы:                          Максутова З.Б.

Хатшысы:                                        Бектанова А.К.





Орта мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы

Сабақтың мақсаты

Әдіс- тәсілдер

Жеті модульді кірістіру

Күтілетін нәтиже

Бағалау

Деңгейлі тапсырмалар

Негізгі дерек көздері

XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы

10.11.202

Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау.

1.Миға шабуыл 

2.Диалогты оқыту. 

3. INSERT 

4.Деңгейлік тапсырмасы.

 5.Картамен жұмыс

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.

3. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.

4.Оқу мен оқытуда АҚТ-ны пайдалану.

5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

7. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

ХҮІІІ ғасырдағы халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді

 Формативті бағалау:

1.Топтық бағалау (     беру арқылы).

2. Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау.  

3.Жұптасып бағалау

.4. Кері байланыс. (Күн мен түн.)

Деңгейлі тапсырмалар:

Жұппен  жұмыс.

А,В,С- деңгейде тапсырмалар.  

Картамен жұмыс

Топтық жұмыс

Қазақстан тарихы оқулығы








 

Қысқа мерзімді жоспар

                      

САБАҚ:  

Мектеп: Қ.Аманжолов ЖОМ

Күні: 10.11.2021

Мұғалімнің есімі: Примкулова Роза Жапборовна

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар
 саны:

Пәні: Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы:   XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы.

Зерттеу сұрағы:  XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

7.2.2.1 – Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының  тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының     тарихи дереккөзі ретінде     құндылығын бағалайды.

Оқушылардың басым бөлігі: Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнеріндегі ақын-жыраулардың  еңбектеріне   баға беріп, құндылығын анықтайды.

  Кейбір оқушылар: Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларын  салыстыра отырып, қортынды жасайды.

Ойлау дағдыларының

деңгейі


Жоғары ойлау дағдылары

Бағалау  критерийлері:

ХҮІІІ ғасырдағы халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді 

Құндылықтарға  баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің     біртұтастығы

Пәнаралық бай- байланыстар

Қазақ әдебиеті, музыка

Алдыңғы білім

Жалпы   мәдениет     туралы  біледі

Жоспар: 

Жоспарланған
 кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

Ресурстар

Басталуы: 

12 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Мен сенемін....» тренингі арқылы оқушылар бір-біріне сенімділігін білдіреді.


«Мозайка» әдісі. бойынша  оқушыларды     3 топқа музыкалық аспаптар суреттерінің қимасы арқылы бөлу.Қимадан шыққан аспаптың суретін құрастыру арқылы топқа орналасу.

1 топ- Домбыра

2 топ- Жетіген

3 топ- Қобыз



1 тапсырма. Ү «Өрмекші торы» әдісі.Өткен тақырып  бойынша     әр топтан үш оқушыға сұрақ қойып, өрмекші торын құрады.

        -    Абылай хан қай жылдары билік жүргізді?(1771-17781 ж.ж)

  • 1741-1743 жылдары Абылай сұлтан қай  елде болды?(Жоңғария)
  • ХҮІІІ ғасырда өмір сүрген Абылай  ханның ішкі, сыртқы саясатына өздеріңіздің көзқарастарың қандай ?



Қалыптастырушы бағалау: «Суреттер» арқылы бағалау.



Қызығушылықты ояту. «Миға шабуыл» әдісі.

Мәдениет дегеніміз не? Оқушылардың ойымен бөлісіп, жаңа сабақпен байланыстыру.

 


Топқа бөлуге арналған қима қағаздардағы суреттер.

 




 


 


 



Ортасы:


22 мин

2-тапсырма. «Біреуі үйде, үшеуі қонақта» әдісі. Берілген мәтінді жеке оқып, топта талқылаңыз. Басқа топтарға барып түсіндіріңіз.

І топ  Қазақ әдебиеті 

2- топ Тарихи деректер

3-топқа: Музыка өнері


Дескриптор: Білім алушы

  • Оқулықтан өздеріне қажетті ақпаратты оқиды.
  • Топта талқылайды
  • Басқа топтарға түсіндіреді.


Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ»  әдісі арқылы өздерін бағалайды.

3-тапсырма. Кестемен жұмыс.

Халық ауыз әдебиеті туындыларының тарихи дереккөзі ретіндегі құндылығына талдау жасаңыз 

Бұқар жырау

Шал ақын

Қазақтың ханы Абылай

Жақсы, жаман адам туралы

Қазақтың ханы Абылай 

Абылай ханым, бұл қалай? 

Ақиықты аспанға 

Ұшпастай ғып торлады.

 Құлағанға ұқсайды 

Қазақтың қамал қорғаны. Қайғырмаңыз, ханзадам, 

Айтпасыма болмады, 

Батырың өтті Бөгенбай. 

Қиядан қиқу төгілсе, 

Аттың басын тартпаған, 

Қисапсыз қол көрінсе, 

Қорқып жаудан қайтпаған,

 Қазақ деген халқынан 

Батыр шыққан даңқынан, Қарсыласқан асылдар 

Қорғасындай балқыған,

 Батырың өтті Бөгенбай.

Жақсыны алыс, жаманды жақын көрме, 

Жақсы атансаң, басқаның хақын жеме. 

Жақсымын деп момынның малын жеме,

 Жаман адам сол болар, мақұл деме.

 Екі арыстан қосылса, дәуді өлтірер. 

Ажал келсе, ауру түгіл, сауды өлтірер. 

Ауылыңда шайпау тілді жаман болса, 

Аман тұрған басыңа дау келтірер.

Берілген өлең жолдарынан қандай ақпарат алуға болады?



ХVIII ғасырдағы шығармалардағы ортақ ой __


ХVIII ғасырдағы ақын-жыраулардың қоғамдағы орны


Дескриптор: Білім алушы

  • А,В,С деңгейлі Бұқар жыраудың өлеңіне талдау  жасайды; 
  • А,В,С деңгейлі Шал ақынның өлеңіне талдау     жасайды; 


Саралау

  • Ақын-жыраулардың шығармаларындағы басты ақпаратты жазады; (С деңгелі)
  • Ақын-жыраулардың шығармаларындағы басты ойды жазады;
  • (В деңгейлі)
  • ХҮІІІ ғасырдағы ақын-жыраулардың қоғамдағы орнын сипаттайды; (А деңгейлі)


Қалыптастырушы бағалау. «От шашу» әдісі.

1-не жауап жазса 2 от шашу, 2 –не жауап жазса 3 от шашу, 3-не жауап жазса 4 от шашу  деп бағалаймын.


4-тапсырма. «Ойлан тап » әдісі Берілген тірек сөздерді оқи отыра, әңгіме құраңыз. 

 Тірек сөздер: Айтыс, домбыра, Абылай,Бұқар жырау, Тәттіқара жырау, Ақын, Күй


Дескриптор: Білім алушы

  • Тірек сөздерді оқиды;
  • Берілген тірек сөздерді пайдалана отырып, әңгіме  құрайды


Қалыптастырушы бағалау. «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалау

Барлық сөздерді қатыстырса- жасыл жұлдыз

Сегіз, жеті сөздерді қатыстырса – сары жұлдыз

Алты, одан төмен сөздерді қатыстырса – қызыл жұлдыз


Оқулық,

қосымша әдебиеттер









 



Кесте










































 










 

Соңы. 8 мин



















Бағалау:






Рефлексия:








Үйге тапсырма:

Ж «Көзбен көретін айғақтар» әдісі. Тақырыптарға байланысты суреттер берілген. Осы суреттерді өмір сүрген жылдарына қарай орналастырыңыз, байланыстырыңыз,сипаттаңыз.

 




Дескриптор: Білім алушы


  • Суреттерді өмір сүрген жылдарына қарай орналастырады 
  • Суреттерді бір-бірімен байланыстырады.
  • Сыни ойлай отыра сипаттайды.


Қалыптастырушы бағалау: 

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.




«Қоржын»  арқылы оқушылар сабақтан алған білімдерін жинақтайды.

Нені білемін? Қандай жаңалық білдім? 

Менің білімім қалай өзгерді (толықты)?

Мен осымен     не істеймін?





«ХҮІІІ ғасырдағы жыраулар» тақырыбына эссе.




















 



 










 

Примкулова Розаның Қазақстан тарихы пәнінен 7-сыныбында

«XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы» тақырыбындағы

LS сабағына  есеп


7-сыныбында Қазақстан тарихы пәнінен  LS сабағын өткізгенде сабақ басында оқушылардың көңіл-күйі жақсы болды. Оқушылар 3 топқа бөлінді. Соң  3 топ оқушылары  Ақын-жыраулардың шығармаларындағы басты ақпаратты жазды; (С деңгелі) Ақын-жыраулардың шығармаларындағы басты ойды жазды; (В деңгейлі) ХҮІІІ ғасырдағы ақын-жыраулардың қоғамдағы орнын сипаттады; (А деңгейлі). Бұл тапсырманы орындауда оқушылардың белсенділігі көрінді. «От шашу», «Ойлан тап» әдісібойынша әр топтан бір оқушы тақтаға шығып тапсырмаларға сәйкес жауабын бағыттап көрсетті. Сабақтың «Мағынаны тану» кезеңінде «INSTRT» стратегиясыдан пайдаландым. «Ойлан тап » әдісі Берілген тірек сөздерді оқи отыра, әңгіме құраңыз. Тірек сөздер: Айтыс, домбыра, Абылай,Бұқар жырау, Тәттіқара жырау, Ақын, Күй. Әр топ өздері әңгіме құрастырды. Бұл кезеңде оқушылар арасындағы бәсекелестік байқалды.   Оқушыларға «Сергіту сәті» өте ұнады. Мұнда олар өздерінің есте сақтау қабілеттерін тексерді. Сабақ соңында топтарға жауаптарына қарай стикерлер берілді. Оқушылар өздерін бағалау парақтары бойынша бағалады. Олар сабақ туралы өз пікірлерін  рефлексия парақтарына жазып сыныпта ілінген күн мен түн пакатын ілінді.




1- Lesson Study зерттеу сабағының бақылау парағы (А оқушы)

Оқушы: Бөрібай Жасұлан.    Бақылаушы мұғалім: Кожакулов А.А.

Күні:10.11.2021  Сабақтың тақырыбы:  XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы 



Бақылау критерийлері

Оқушының сабақ барысындағы іс-әрекеті

1.

Сабақ басындағы ынтасы

Сабаққа қызығушылығы жоғары болды.Өзін еркін ұстады. 

2.

Топтағы «рөлдері» байқала ма?

Топта рөлі байқалды. 

3.

Топ мүшелерімен ынтымақтастық қалыптастыруға тырысты ма? 

 Иә

4.

Оқушыға тапсырма ұнады ма?

 Иә, ұнады

5.

Тапсырманы орындауға құлшынысы

 Тақтада тапсырманы жақсы орындады

6.

Қандай сұрақ қойылды?

 Сұрақтарға жауап беруде қатысты. 

7.

Түсінбегенсіп сұрақ қою болды ма?

 Жоқ. 

8.

Диалог жүзеге асты ма?

Топта диалог жүзеге асты.

9.

Жазба жұмысына деген ынтасы

 Жақсы

10.

Екеуара келісімге келді ма?

Топта талқылау кезінде келісімдер болды

11.

Бірін-бірі үйрету байқалды ма?

 Байқалды

12.

Постер толтыру  қаншалықты әсер етті?

Өте жақсы әсер етті, көңіл-күйі көтерілді Постер толтыруда өз пікрін білдірді, тақтада қорғады. 

13.

Тұжырым жасалды ма, сабақтан не үйренді?

 Тақырып бойынша мағлұмат алды 

14.

Нені үйрене алмады?

 Анықталмады

15.

Мұғалімнің бағалауын қалай қабылдады?

 Ашық көңілмен қабылдады

16.

Сабақ соңындағы көңіл күйі.

Жақсы


 Сабақ басында ынтасы ойдағыдай  еді. Жеке тапсырманы қалай орындағанын достарына көрсетті. Сабақ барысында топтық жұмыстарға көңілі болды. Топта жұмыс істеген  кезде, қызығушылығы артты. Стикерге өз пікірін қуанып жазды. Өз ойын еркін жеткізе алады.


1- Lesson Study зерттеу сабағының бақылау парағы (В оқушы)

Оқушы: Жақсыбай Ұлбосын.  Бақылаушы мұғалім: Калыбаева Н.Т.

           Күні: 10.11.2021   Сабақтың тақырыбы: XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы 



Оқушы

Күтілетін нәтиже

Оқушының әрекеті

Нені өзгертуі керек?



Бақылаудағы   В оқушы



  • Топта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. 


·                Ойлау қабілеті дамиды

·                Диалогта қатысады


·                Өін-өзі бағалауға үйренеді


·                Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді


·                Жаңа экономикалық саясат туралы білім алады


  • Сыныпта психологиялық тиімді жағдай орны алады

Сабақ басындағы белсенділігі жақсы

Сабақ барысында топтық жұмыстарға көңіл бөлді


Жеке жұмыс жасады.

Тапсырманы (жеке) қалай орындағанын достарына көрсеті. Диалогта қатысты.


Пікірін жинақтай алды.Сұрақ жазбады. 


Сергіту сәті ұнады.


Топты жұмыс істегенде, қызығушылығы артты. Жазғанында кемшіліктер болмады.


Жаңа тақырып бойынша толық білім алды.


Стикерге өз пікірін жазды. Толық емес.




1.Топта жұмыс жүргізуді үйрету. Өз ойын еркін айтуға үйрету



2. Индивидуал, жеке тапсырмалар беру 


3. Жеке сұрақтар қою, диалогта қатысуға үндеу



4. Формативті  бағалауды қолдау, оқушы ынтасын арттыру


1- Lesson Study зерттеу сабағының бақылау парағы (С оқушы)

Оқушы: Шекербек Рамазан.  Бақылаушы мұғалім: Нуржигитов С.А.

           Күні: 10.11.2021   Сабақтың тақырыбы: XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы 



Оқушы

Күтілетін нәтиже

Оқушының әрекеті

Нені өзгертуі керек?



Бақылаудағы   С оқушы



  • Топта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. 


·                Ойлау қабілеті дамиды

·                Диалогта қатысады


·                Өін-өзі бағалауға үйренеді


·                Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді


·                Жаңа экономикалық саясат туралы білім алады


  • Сыныпта психологиялық тиімді жағдай орны алады

Сабақ басындағы белсенділігі жақсы

Сабақ барысында топтық жұмыстарға көңіл бөлді, бірақ ойы басқада.


Жеке жұмыс жасады.

Тапсырманы  қалай орындағанын достарына көрсеті. Диалогта қатыспады.


Сұрақ жазбады. 


Сергіту сәті ұнады.


Топты жұмыс істегенде, қызығушылығы артты. Жазғанында кемшіліктер бар.


Жаңа тақырып бойынша толық білім алды.


Стикерге өз пікірін жазды. Толық емес.




1.Топта жұмыс жүргізуді үйрету. Өз ойын еркін айтуға үйрету



2. Индивидуал, жеке тапсырмалар беру 


3. Жеке сұрақтар қою, диалогта қатысуға үндеу



4. Формативті  бағалауды қолдау, оқушы ынтасын арттыру


Түркістан облысы

Мақтаарал ауданы

Қ.Аманжолов атындағы №22 жалпы орта мектебінің мұғалімі

Примкулова Роза Жапборовна

ІІІ  деңгейлі мұғалім




 


 

 


 


 

Түркістан  облысы,   Мақтаарал ауданы

«Қ.Аманжолов атындағы №22 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде 13.01.2022 жылы «Lesson Study «Іс-әрекеттегі зерттеу сабағы»-әр мұғалімнің кәсіби жолы  тақырыбында коучинг сабақ жүргізілді.


 


 

Мектебімізде,  9 ә-сыныбында зерттеу сабағының барысында оқушылардың оқу үдерісінің жақсарып келетіні байқалады. Қазақ тілі, математика сабақтарында А  В С деңгейдегі оқушылар М.Н. М.М. Ә.Н. Қ.А. П.С. сынды оқушылар деңгейлік тапсырмаларды өз дәрежесінде орындап,  зерттеу жүргізілді. Кері байланыс берілді.



«Lesson Study «Іс-әрекеттегі зерттеу сабағы»-әр мұғалімнің кәсіби жолы  зерттеу сабағында  7-сынып ағылшын тілі, 5 А-сынып математика сабағына қатысып,

 А,В,С  оқушыларынан оқушы үнін тыңдады және зерттеу сабағы жүргізілді. 

 


 

 



Похожие публикации:

01 сентябрь 2021 Хаттама
05 март 2021 ҰБТ