Көбейту және бөлу 3-сынып
Сабақ тақырыбы: | Көбейту және бөлу.176*4 704:4 | ||||||||||||
Сілтеме: | Оқулық, 112-113-беттер | ||||||||||||
Жалпы мақсаттары: | Танымдық: Қалдықпен бөлуді орындау дағдыларын бекітуге, құрылымы күрделі теңдеулерді шешуге үйрету; Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды жазбаша көбейту алгоритмімен таныстыруға жағдай жасау; Эмоциялық: Кеңейтілген тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету; Әлеуметтік: Әлеуметтік өзара әрекеттестікте оқыту арқылы барлық оқушылардың бірдей оқу мен оқыту үдерісіне қатысуына ықпал жасау; | ||||||||||||
Оқу нәтижесі | Есептеудағдыларыжетіледі. Жауапкершіліктісезінеді. Жазбашакөбейтуалгоритміментанысады. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. | ||||||||||||
Негізгі идеялар | Сабақбарысындаөзараәрекеттесуарқылыоқушыөзіндіктанымдыққабілетінкөрсетеді. Осықабілеттеріндамытаотырып, сабаққабелсенділікпенараласады. | ||||||||||||
Тапсырма көздері | 1.Қосымша ізденіс жұмыстары бойынша математикалық диктант. (жазбаша көбейту және бөлу) 2.Ауызша жаттығулар 3.Есептер шығару, өздік жұмыс 4.Кеңейтілген тапсырмалар беру; | ||||||||||||
Ресурстары | Таратпа материалдар,стикер,маркер | ||||||||||||
Мотивациялық кезең | Тез ойла!!! а) 24 теңгенің 4-тен бір бөлігі. 36 теңгенің 6-дан бір бөлігі. ә) 10 см-дің 2-ден бір бөлігі. 20 см-дің 4-тен бір бөілігі. б) 28 сағаттың 7-ден бір бөлігі. 49 минуттың 7-ден бір бөілігі. 56 см-дің 7-ден бір бөлігі. в) Кесіндінің 4-тен бір бөлігі 5см, кесіндінің ұзындығы қандай? | ||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау | №6,7мысалдыөзараәрекеттестіктеталдау, ауызшаоқу Ауызша есептеу Цифрларының қосындысының мәні 9-ға тең болатын барлық үш таңбалы сандарды жаз. Мұндағы бір санды жазуда бірдей цифрлар болмауы тиіс. | ||||||||||||
Жаңа сабақ | Өрнекті оқу: 176х4; 704:4 176 қысқаша: 176 704 4 қысқаша:704 4 4 4 4 176 30 176 24 704 30 24 280 28 400 24 704 24 0 Амалдарды орында және тексер 134 402 3 804 6 134 3 3 134 6 134 6 402 10 20 804 9 18 12 24 0 0 2-есеп. А) 1-ж.-3 сағ. -15бұйым. -1сағ.- ? } 2-ж.-4 сағ. -16 бұйым. 1 – сағ. — ? } — ? Екі ж. 5 сағ. — ? Бұйым Жауабы: 15:3=5 16:4=4 5+4=9 9х5=45. Б)
3-мысал. (239-119)х3=120х3=360 (239-119):3=120:3=40 (101+111)х4=212х4=848 (101+111):4=212:4=53 5-мысал. 764 4 500 5 (299+465) : (903-899) + (365+135) : (202-197) = 291 Өзіндік жұмыс. 72х4= 43х5= 64х6= 4х72= 5х43= 6х64= 6-мысал Жүздіктерді және ондықтарды 6-ға бөлінетін сандарды теріп жаз: 664; 646; 466; 464; 446; 667; | ||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар Қорытынды | Кеңейтілген тапсырмалар беру (ОүБ-5): Сен нешедесің?-деп сұрағанда, еркін:-Егер ең кіші үш таңбалы саннан ең кіші екі таңбалы санды азайтып, оның оннан бір бөлігін алсаң, менің жасымды табасың,-деп жауап берді.Еркін нешеде? | ||||||||||||
Бағалау | Бүгінгі сабақта үйренгеніміз... Маған өте қиын болғаны... Маған ұнағаны...(ауызша рефлексия) | ||||||||||||
Үйге тапсырма | № 7 113- бет |